Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

sobota, 28 sierpnia 2010

Piękno zabytkowych pojazdów

Nigdy nie byłem wielkim miłośnikiem motoryzacji, ale dla wspaniałych, historycznych wozów mogę zrobić wyjątek. Samochody i motocykle na fotografiach to uczestnicy X Jubileuszowego Rajdu Pojazdów Zabytkowych "Nostalgia 2010". Na trasie tego rajdu znalazła się także Bestwina, wiec skorzystałem z okazji by zrobić trochę zdjęć.


W kolorze pomarańczy...


...i zieleni


Ciekawy okaz Triumpha


Zgadnij kotku, co mam w środku


Easy Rider


On jednak żyje


Pożarnicza Skoda z 1928 roku


Czysta elegancja


Jeden z bardziej oryginalnych samochodów


Mój dziadek miał kiedyś podobnego


Lata dwudzieste, lata trzydzieste...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz