Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Kolekcja książek z autografem

Zapraszam do obejrzenia mojego zbioru książek podpisanych przez różne znane osoby, m. in. Wojciecha Cejrowskiego, Steffena Moellera, Jacka Pałkiewicza, Tomasza Zubilewicza i innych. Przez lata już trochę ich uzbierałem, a mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej.

Całą kolekcję i galerię znajdziecie w menu "Strony" u samej góry bloga po prawej stronie. ------->

Tutaj przedstawiam dla przykładu autograf Wojciecha Cejrowskiego i pamiątkowe zdjęcie z nim. Fotografia jest sprzed trzech lat, zarost już zgoliłem :) A co do pana W.C.,to myślę, że ma on tyle samo zwolenników jak i przeciwników, ale wszyscy zgadzają się, że pisze on niesamowicie wciągające książki podróżnicze.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz