Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

czwartek, 5 sierpnia 2010

Korespondencja z brytyjskim dziennikarzem

W związku z moimi publikacjami na temat kaniowskiego hodowcy karpia Adolfa Gascha otrzymałem jakiś czas temu e - maila od pana Kevina Clifforda, dziennikarza z Wielkiej Brytanii. Jak się okazuje, pan Kevin jest bardzo zainteresowany hodowlą ryb na naszych ziemiach.  tworzy o tym książkę Wysłałem mu tekst mojej książeczki, artykuł z "Magazynu Gminnego" i linki do archiwalnych artykułów samego Gascha w języku angielskim. Jak się okazało, dziennikarz jest w posiadaniu drukowanego egzemplarza książki Gascha, którą ja znam jedynie z wydań internetowych.

K. Clifford z książką kaniowskiego hodowcy

W kolejnych notkach będę zamieszczał na blogu więcej informacji o życiu i działalności Adolfa Gascha, na razie w menu "Strony" jest okładka i krótki opis książeczki "Adolf Gasch - hodowca z Kaniowa w świetle tekstów źródłowych".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz