Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

czwartek, 6 czerwca 2013

Błogosławieństwo od papieża Franciszka

   


   Moja najnowsza książka "Tutaj pracowali i stąd pochodzili" dotarła aż do Watykanu. Tym milej było mi więc otrzymać odpowiedź z podziękowaniem, którą w imieniu papieża Franciszka wystosował ks. Peter B. Wells z Sekretariatu Stanu. Ojciec Święty udziela w liście swojego błogosławieństwa. Bardzo się cieszę, że opowieść o kapłanach i siostrach zakonnych z Kaniowa znalazła się u progów apostolskich. To duże wyróżnienie dla mnie i naszej miejscowości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz