Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

Angelus pastoribus
Dicit: "Natus omnibus
Puer est in Bethlehem Judaeae
In paupertate natus
Imperator mundi"


     Na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia i nadchodzący Nowy Rok 2015 składam Wam wszystkim podziękowania i życzenia. Dziękuję za to, że czytacie tę stronkę i wspieracie mnie w wielu różnych działaniach. Jestem wdzięczny za przyjaźń i każde dobre słowo. Spotkajmy się wszyscy przy wigilijnym stole i przełammy opłatkiem, nawet jeśli nie osobiście to w sercu i w duszy. Życzę dla każdego z Was z osobna wielu nowych sił, szczerego uśmiechu i Bożego błogosławieństwa. Niech Was omija to co złe, a dobre chwile nawiedzają jak najczęściej. Już tradycyjnie napisałem dla Was wiersz:

Spotkajmy się w myślach serdecznych
W życzeniach świetlistych jak płomień
Rozpalmy je niczym lampki
I nośmy je w sercu i w głowie

Być może jestem daleko
I czas nie zawsze pozwala
Niech jednak zwolni dziś zegar
O to się w święta postaraj

Chwile z dzieciństwa wspomnimy
Wigilie z naszymi bliskimi
Możemy je stworzyć i teraz
Co było w marzeniach - spełnimy

Gdy Anioł pasterzom oznajmia
A Bóg się rodzi w stajence
Przyjmij - tak jak co roku
Ode mnie życzenia najszczersze

Nie życzę pieniędzy i sławy
Tylko miłości i wiary
Rozmowy z kimś bliskim i dobrym
Noc całą - aż po świt szary

Niechaj entuzjazm nie znika
Czy mamy lat pięć czy pięćdziesiąt
A może więcej - nieważne
Niech wszyscy tak samo się cieszą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz