Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

wtorek, 20 grudnia 2011

"Chatka" znowu w konkursie

Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i teraz zgłosiłem swoją "Chatkę nad Stawem" do konkursu na "Blog Roku". Oczywiście traktuję to wszystko bardziej jako zabawę, wiem że istnieje mnóstwo blogów prowadzonych bardziej profesjonalnie - niemniej jednak miło mi będzie, gdy oddacie na mnie głos kiedy konkurs wejdzie już w fazę głosowania.
Największy problem był z zaklasyfikowaniem tego bloga. Wahałem się, czy umieścić go w kategorii "blogi osobiste", czy też może "kultura". Ostatecznie wybrałem kulturę, gdyż informacji o moich zainteresowaniach książkowo - filmowych, czy też relacji z wydarzeń kulturalnych w najbliższej okolicy jest tu jednak najwięcej.

Oto link do konkursu (znajdziecie go także z boku, w "Ciekawych linkach"):

Co prawda stali bywalcy wiedzą, że "Chatka" wymyka się wszelkim klasyfikacjom, ale na potrzeby konkursu stworzyłem taki oto opis: "Chatka nad stawem" to blog redaktora prasy samorządowej, politologa i teologa w jednej osobie. Pasją autora są książki oraz historia i szeroko pojęta kultura - wszystko co związane z regionalizmem. Nie brakuje zatem wydarzeń kulturalnych z życia dziesięciotysięcznej gminy Bestwina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz