Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

piątek, 13 maja 2011

Spotkałem się z górnikiem - podróżnikiem

W styczniu pisałem na blogu o książce Mieczysława Bieńka, byłego górnika, który po wypadku na kopalni zaczął podróżować po świecie. W środę, to jest 11 maja, osobiście spotkałem się z panem Bieńkiem w bibliotece w Bestwinie i wysłuchałem opowieści o jego wyprawach do Indii, Bhutanu, Pakistanu i innych ciekawych miejsc. Na dowód zamieszczam zdjęcie i autograf autora książki "Hajer jedzie do Dalajlamy".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz