Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

piątek, 15 października 2010

Sapere aude

Czyli..."odważ się być mądrym", to cytat z Horacego, a odnosi się zarówno do uczniów jak i nauczycieli. Ponieważ sam byłem (co prawda krótko ale zawsze) nauczycielem, miło mi również przyłączyć się do życzeń z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Poniżej zamieszczam fotografie z uroczystości w Bestwinie, na które zostałem zaproszony przez zaprzyjaźnione szkoły, świętujące również obchody dni swoich patronów - św. Jana Kantego oraz papieża Jana Pawła II.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz