Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

czwartek, 31 grudnia 2015

Mój 2015 w pigułce

    To był naprawdę bardzo intensywny rok! Obfitował w wiele wydarzeń, tak wesołych jak i smutnych, o niektórych można było przeczytać na tym blogu. Chciałbym jednak, podobnie jak przed 12 miesiącami, dokonać krótkiego podsumowania i przybliżyć najważniejsze sprawy jakie stały się moim i Waszym udziałem.
    Na blogu "Chatka nad stawem" opublikowałem 73 wpisy. Dotyczą nie tylko Kaniowa i gminy Bestwina, znaleźć można artykuły o książkach, filmach, różnorakie ciekawostki a zwłaszcza cykl relacji z wyjazdu do Gruzji i Armenii jaki był moim udziałem w lipcu. Nie mogło zabraknąć wyprawy na Dolny Śląsk oraz wiosennego spotkania z amerykańskim kuzynem z którym odkrywałem historię rodziny. 
    Działalność publicystyczna nie kończy się na pracy zawodowej i mediach samorządowych. Zdjęcia i artykuły pojawiały się w "Gazecie Beskidzkiej", "Kronice Beskidzkiej", "Gościu Niedzielnym", "Moim Powiecie", gazecie "Region". Tekst o Adolfie Gaschu został wydrukowany w "Przeglądzie Rybackim", natomiast relacja z wizytacji biskupa Piotra Gregera w Kaniowie - na stronie internetowej diecezji bielsko - żywieckiej. Współpracuję z autorem strony http://janowice-bestwina.pl Nie zliczę już witryn szkół, bibliotek, straży pożarnych, instytucji kultury. Byłem współautorem książeczki "Ludność gminy Bestwina w czasie okupacji niemieckiej i sowieckiej w latach 1939 - 1945. Żołnierze i ofiary represji" jak również autorem wprowadzenia do tomiku wierszy - podsumowania konkursu "O Palmę".
    Wspólnie ze Stowarzyszeniem Pomocy Dzieciom, Młodzieży i Rodzinom "Z Sercem na Dłoni" byłem obecny na Dniu Radości, przedstawieniu "W poszukiwaniu Kopciuszka", zbiórce żywności czy innych akcjach. Zachęcam wszystkich do spróbowania swoich sił w wolontariacie.
    Bardzo dziękuję za zaproszenia na wszelkiego typu walne zebrania, imprezy plenerowe, zawody i ćwiczenia strażackie, wystawy, wernisaże, spotkania z ciekawymi ludźmi. W roku 2015 zaistniało tych wydarzeń całkiem sporo, myślami można powrócić do nich oglądając moją galerię zdjęć.  Na długo zapamiętam jubileusz 25 - lecia samorządności lokalnej w gminie Bestwina (pomagałem przygotować wystawę fotograficzną i okolicznościowe teksty) lub bardzo udane III Dożynki Gminne w Kaniowie. 

Do zobaczenia w roku 2016!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz