Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

sobota, 17 września 2011

W ogrodach "Kapias"

Odwiedziłem sobie gospodarstwo szkółkarskie "Kapias" w Goczałkowicach. Pochodziłem, pooglądałem i... jestem zachwycony wielkością i pięknem ogrodów. Cały kompleks składa się z części starej i nowej, a przy tym podzielony jest na sekcje tematyczne. Możemy odnaleźć ogród japoński, zakątek górski, leśny, staw, strefę bagienną, skalniaki i liczne stanowiska roślin miejscowych i egzotycznych. Kto nie ma dość oglądania, może zrobić zakupy w pobliskim sklepie i wzbogacić swój ogród o nowe drzewa, krzewy lub kwiaty.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz