Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

poniedziałek, 7 marca 2011

Zimowe spotkania ze strażakami

W lutym i w marcu nastąpił w naszej okolicy prawdziwy wysyp różnych uroczystości i spotkań związanych z Ochotniczą Strażą Pożarną. Było to otwarcie wyremontowanej strażnicy w Kaniowie, walne zebrania strażackie, turniej wiedzy pożarniczej i inne wydarzenia. Nastąpiło  przy tym wiele zmian w zarządach. Zamieszczam trochę zdjęć z tych miejsc, gdzie udało mi się być, jak tylko skończę pracę nad artykułem, zamieszczę go na zaprzyjaźnionym portalu informacyjnym. Dziękuję wszystkim strażakom za życzliwość i zaproszenia. Fotografii mam więcej, gdyby ktoś reflektował, niech się skontaktuje ze mną, mogę mu nagrać.

Nowa twarz remizy OSP w Kaniowie

Niezawodna gminna orkiestra

Oficjalne otwarcie i poświęcenie budynku

Druh Władysław Kóska - 34 lata służby jako prezes OSP Kaniów

Zebrania odbywały się niekiedy w karnawałowej scenerii - tutaj udekorowana sala w Bestwince

Sprzęt jak zawsze robił wrażenie

Przemawia odchodzący prezes, z prawej - jego następca

Odznaczenia za długoletnią służbę

Druh Jan Ozimina odbiera zasłużony puchar za 11 lat prezesury w OSP Bestwina.

Tutaj zarząd OSP z Bestwiny

Prezesi OSP Bestwinka i Janowice, oraz Naczelnik OSP Bestwinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz