Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

czwartek, 13 stycznia 2011

Jeśli lubisz - zagłosuj

Jakiś czas temu zgłosiłem sobie "Chatkę nad stawem" do konkursu na "Blog Roku" (link na samym dole po lewej). Właściwie dla czystej zabawy i własnej satysfakcji, ale jeśli ktoś zechciałby zagłosować na mnie przez SMS, będzie mi bardzo miło. Blog startuje w kategorii "Kultura", uznałem że tu będzie pasował najlepiej, choć piszę o sprawach nie tylko z kulturą związanych.

Jeśli chcesz oddać na głos na ten oto blog, wyślij SMS o treści E00021 na numer 7122. Koszt SMS, to 1,23 zł brutto. Glosowanie potrwa do 20 stycznia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz