Niniejszy blog w żaden sposób nie wyraża stanowiska jakiejkolwiek instytucji, partii, organizacji, a jedynie osobiste przemyślenia i poglądy autora. Nie jest też żadnym "oficjalnym blogiem", zrobiłem go po to by się dzielić z Wami wszystkim, co mnie interesuje. Życzę wszystkim miłego czytania!

niedziela, 11 grudnia 2011

Pomysł na prezent

Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu, jaki upominek podarować pod choinkę mamie, babci, żonie, narzeczonej, dziewczynie, siostrze, córce, wnuczce, kuzynce itd., to zapraszam do zajrzenia na stronę o wdzięcznej nazwie "Feelcownia". Znajdziecie tam biżuterię wykonaną z.. filcu, a więc ręcznie robione bransoletki z różnokolorowej wełny czesankowej, kolczyki, kwiatki, broszki, korale. Utalentowana twórczyni wyrabia naprawdę ciekawe ozdoby.


Autorka pisze sama o sobie: Filcować zaczęłam od kursu, w którym uczestniczyłam całkiem przypadkowo. Chociaż nigdy nie tworzyłam biżuterii, to jednak filcowanie mnie "wkręciło". Od tamtej chwili to zajęcie jest dla mnie jak narkotyk. Przy tym się relaksuję.
Zaczynałam od prostych korali bez żadnych dodatków. W miarę zwiększania zainteresowania moimi pracami, zaczęłam stopniowo dodawać również wszelkiego rodzaju uzupełnienia w zależności od gustu.
Zapraszam wszystkich do obejrzenia moich prac na stronie. Jeśli jesteście zainteresowani moimi pracami zapraszam do kontaktu ze mną. Jestem otwarta na wszelkie Państwa propozycje.

Stronę można znaleźć pod adresem:

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz